Rullering av strategisk hamneplan

Ålesundregionens havnevesen (ÅRH) kunngjer at arbeidet med rullering av den strategiske havneplanen har starta. Dette skjer etter vedtak fatta i Ålesundregionens havneråd, sak 06/24. Hamneplanen skal dekke perioden 2025–2034 og har som mål å fastsette kursen for fremtidig utvikling av hamna i regionen.

Kommunane som er ein del av ÅRH er Ålesund, Sula, Haram og Giske.

Den strategiske hamneplanen vil fokusere på fleire sentrale tema som vil vere avgjerande for regionens hamne- og transportsektor. Blant desse temaene er miljø- og sikkerheitsforhold, som stadig får auka betydning i takt med den globale berekraftagendaen. Det er også eit fokus på samarbeidsrelasjonar, både mellom aktørar internt i regionen og med eksterne partnarar nasjonalt og internasjonalt. I tillegg vil handlingsprogrammet konkretisere tiltak og prioriteringar som skal bidra til å nå måla som vert sett for hamnas framtid.

Eit anna viktig aspekt ved denne prosessen er at Ålesundregionens havnevesen ønsker brei deltaking frå ulike samfunnsaktørar. Enkeltpersonar, lag, foreiningar og andre involverte aktørar vert oppfordra til å bidra aktivt i planarbeidet. Denne opne og inkluderande tilnærminga reflekterer hamnevesenet sitt ønske om å sikre at strategien ikkje berre ivaretek økonomiske og operative omsyn, men også tek hensyn til miljømessige og sosiale behov i regionen.

Les meir på ÅRH sine heimesider.

Dei som ønskjer å kome med innspel i denne prosessen kan gjere det ved å kontakte Ålesundregionens havnevesen. Innspel kan sendast på e-post til: post@alesund.havn.no og merk e-post med “Innspill til rullering av Strategisk Havneplan for Ålesundregionens Havnevesen” eller per post til Ålesundregionens havnevesen, Skansekaia 3 C, 6002 Ålesund.

Svarfrist innan 6.september 2024.