Problem med vasstilførsel i kommuna i forbindelse med straumbrot.

Vatnet er no delvis tilbake til alle abonnentar i Giske kommune etter at Mørenett har problem med straum leveransen som gjer utfordringar med vassleveransen i kommuna.

Giske kommune var råka ved at fleire viktige stasjonar i vassnettet i Giske og Ålesund vart uten straum, men kommunen har fleire høgdebasseng som sikrar vatn til dei fleste abonnentar ved slike hendingar og teknisk uteseksjon var raskt ute og sikra at bassenga blei justert mellom øyane slik at dei fleste i Giske kommune fekk vatn under straumbrotet.

Mørenett slit fortsatt med ettervirkninga etter straumbrotet og straumen slår inn og ut i delar av kommuna slik at Giske kommune fortsatt he utfordringar knytt til vassleveransen til alle abbonentar