Nytt avlastingstilbod til barn og unge

Giske kommune har kjøpt eit bustadhus i Grødalsvegen 21 som skal nyttast til avlastningstilbod for barn og unge. Kommunen overtek bustaden i september.

Giske kommune vedtok i økonomiplan 2024-2027 å bygge om gamle Daggry barnehage til nytt avlastningstilbod til barn og unge. Kommunen har i tida fram til no vurdert behovet og kva bustad som er rett for denne brukargruppa. Kommunen har valgt å følge Helsetilsynet sin rettleiar: Kommunale sosial- og helsetjenester til barn i barne- og avlastningsboliger, som tilrår å nytte vanleg bustadhus. Administrasjonen har i sommar vore i dialog med ordførar og formannskap, som har godkjent kjøp av bustadhus på Valderøya, Grødalsvegen 21, til dette føremål. Kommunen meiner dette er det beste og rette tiltaket for brukargruppa og tiltaket er innanfor vedteke budsjettramme. Kommunen vil med nytt tilbod i møtekome eit auka behov for avlastningsteneste til barn og unge.

Viktige høve, som er presisert i rettleiaren, som er tatt omsyn til i vurderingane:

Boligen bør være mest mulig lik et hjem, men med nødvendige tilpassinger for de barn eller unge som skal bo der. Boligen må ligge gunstig til i forhold til skole, leke- og fritidsmuligheter og trafikkforhold. Boligen bør være enebolig, rekkehus eller leilighet i den vanlige boligmassen, og det bør være uteareal knyttet til boligen. Utearealet bør ha passende utstyr for lek og annen aktivitet. Fellesrom forutsettes å være tilpassa beboernes behov for lek og andre aktiviteter, alt etter alder og interesser. Det forutsettes at boligen har eget rom for tjenesteyterne om natten. Boligen, utstyr og inventar forutsettes å være utformet slik at det tas hensyn til de enkelte spesielle behov og funksjonshemminger.

Kommunen overtek bustaden frå september i år. Kommunen vil i tida fram til dette legge plan for snarast mogleg igongsetting av drift.