"Foreldrekrafta" - Giske kommune inviterer til fagdag

Som ledd i TALK prosjektet arrangerer Giske kommune fagdag for både pårørande og kommunalt tilsette  som skal arbeide med barn/ungdom/vaksne med diagnose innanfor autismespekteret eller med andre type utfordringar;  for eksempel emosjonelle-, sosiale- og atferdsvanskar.

Tidspunkt:
mandag 28.03.2022
kl. 9.00- 15.30
Stad: Øygardshallen

Forelesarar er Bente Hasle og Emily MacPherson.

Bente er førsteamanuensis i sosialfag og utdanna barnevernspedagog med mastergrad i spesialpedagogikk. Ho har sidan tidleg på 2000-talet, vore opptatt av og forska på pårørande sin situasjon.  Ho har både eigenerfaring som pårørande til eit barn som har hatt utfordringar, og har skrevet doktorgrad om temaet med tittelen:  «Kjærlighet og verdighet i tilfriskningsprosesser».  Doktorgraden omhandlar det Bente kallar «Foreldrekrafta» og på fagdagen skal ho snakke om korleis denne «krafta» kan hjelpe fagfolk til å forstå foreldre og andre nærståande betre.

Emily har to yngre søsken, og yngstebroren er diagnostisert med autisme og ADHD. Ho brenn for at menneskar med funksjonsnedsetting har rett til å delta på lik linje med andre i samfunnet. Ho skal dele erfaringar frå oppveksten sin og det å være søsken til ein bror med diagnosar.

Kl. 8.30 – 9.00 – registrering og kaffe

Kl. 9.00 – 10.00 – ekspress - autismekurs av Nina Nordmark/PPT og kommunepsykolog Karolina Cytarzynska

Kl.10.00 – 11.30 – Bente Hasle: «Foreldrekraften»

Kl. 11.30 – 12.15 – lunsj

Kl. 12.15 – 13.00  – Bente Hasle, fortsettelse

Kl. 13.00 – 14.00 – Emily MacPherson: «Meir enn ei søster»

Kl. 14.00 – 15.30 – Bente og Emily: refleksjonsutveksling, spørsmål  frå publikum, oppsummering og avslutning

Det blir fleire pausar underveis

Stad: Øygardshallene (Panorama)

Sjøvegen 77, Giske

Påmelding til kommunepsykolog Karolina Cytarzynska

karcyt@giske.kommune.no

Påmeldingsfrist: fredag 11.03.2022

Det blir servert enkel lunsj.

Fagdagen er gratis.